Грийнпийс и За Земята обучават
След старта на националната кампания за намаляване на замърсяването с пластмаси във водните басейни под надслов „Морето не е за една ваканция” на Световния ден на водата – 22 април, „Грийнпийс" и „За Земята“ преминават към обучение на доброволци за намаляване на повсеместното пластмасово замърсяване в детските градини.
Този път двете екологични организации насочват вниманието изцяло върху забавачниците на най-малките. Темата на обучението е бъдеще без пластмаса за еднократна употреба, а детските градини са първата и най-важна цел за намаляване на пластмасовата зависимост на обществото.
В много от близо 2000-те детски градини в страната над 200 хиляди деца пият вода от пластмасови чашки за еднократна употреба. Така те привикват на безотговорно към собственото здраве и природата поведение. Чрез подобна практика за година от една детска градина на боклука се изхвърлят над два и половина тона плaстмаса или двеста хиляди пластмасови чаши, които струват над 5000 лв.
Това, което администрацията на забавачниците и родителите не знаят, и което ще бъде разяснявано от доброволците, е че има бързи и достъпни начини разпищението да бъде избегнато.
Участниците в обучението придобиха знания за алтернативите на пластмасата. Също така те получиха насоки как да общуват и убеждават - умения с които ще могат да се включат като доброволци в работилници с деца, лекции и други публични изяви в рамките на кампанията с детските градини.
Тъй като свободните места за обучението бяха заети веднага, „Грийнпийс" и „За Земята“ обявяват нова дата.
Следващото обучение ще се проведе на 18.05 (четвъртък) от 17.30 ч до 21 ч.
Подробности можете да видите тук. Всеки желаещ да стане посланик на кампанията в детски градини, на фестивали или да се включи към почистване, може да пише тук. А повече за кампанията “Морето не е за една ваканция” ще научите тук.
Снимки: Jeremy Irons_European Parliament_Zaro Waste Europe – Източник Zero Waste Europe.PHOTOGRAPHER LAURENCE RICHARDS COPYRIGHT ALL RIGHTS RESERVED BLENHEIM FILMS 2013.
Докосването не е само физическо взаимодействие, но и силен начин за комуникация между родителите и бебето.
Снимка: Pampers
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари